är kossor smartare?

än människor? idag såg ja en ko som kalva (haha nu undrar ni alla VART jag har varit, men de förtäljde inte historien) o inte nog me att kossan skötte allt nästan helt själv, vi bara hjälpte till lite grann. (o när ja säger VI så överdriver ja helt klart min egen roll i proceduren rätt ordentligt, JAG gjorde inte så mycke mer än höll lite grann)
 ja iaf de ja skulle komma fram till va at kalven redan efter typ 5 min va uppe på benen o stod, ytterligare nån minut så gick den omkring o leta mat hos mamman.. vilket får mig att besluta att kossor e typ 100 ggr smartare än människor..eftersom för en människa tar de typ 1 år o lära sig gå.. sen förväntar vi människor oss att maten ska serveras, den här kalven letade sin egen mat... ja menar ja ha sett 18 åringar som inte vet hur man kokar makaroner, så de tar tydligen 18 år för oss o lära oss o leta vår mat..

intressant koss expidition ha ja vart på idag.. o så ha ja vart o jobbat.. nu ska ja göra som kalven o leta mat..

utgå!

Kommentarer
Postat av: Biffebiff

Emma har fått lite moderskänslor :p

2007-08-02 @ 04:40:33
Postat av: han med köttet

jag är först att kommentera här... tjoho!

2007-08-02 @ 04:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0