Förkyld!

dunderförkylningen Urban har bygt bo i min kropp!


så de e väl tur att ja ha köpt nässpray o alvedon o kramkuddar så ja kan bädda ner mig själv...
image3

så där ser ja ut när ja ligger o e typ mest förkyldast i hela världen! tyck synd om mig

igår jobbade jag.. allt snurra o ja hade världens lock för öronen o näsan rann på mig.. va inte superbra o jobba.. tur ja e ledig till på sönda...

imorse kl 7.30 ringde min kära mamma, jag va trött nyvaken o som sagt mega förkyld (o av nån anledning slår alltid mina förkylningar direkt på min röst så ja lät ungefär som en hes groda)
o mamsen skulle bara höra hur det var.. ja förutom att ja e nyvaken  o mega förkyld e de bra.. o man ringer inte den tiden på morronen för o höra hur de e...

för övrigt e vi lite lessen...
livets stora frågor är:
varför vill jag ha det ja vet att ja inte kan få?
varför sakna nåt man aldrig haft?
varför ha drömmar man inte kan uppnå?

o den största, VARFÖR ställer ja frågor som ja inte vill ha svar på?



För övrigt vill ja tacka biffisen som vart den första o lämna kommentarer i min blogg!! tjohooo, linda skugge, släng dig i väggen, emma har börjat få komments....

frågan e ju dock vad biffen gör vaken kl 4 på mornarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0