fortfarande..

..förkyld.. suupersynd om mig

sov rätt dåligt inatt, vakna typ en gång i timmen av att ja hade huvudvärk eller att näsan höll på o växa igen av slem o snor (mysig information för er va)

idag ha mest gått åt till o knapra alvedon o sniffa nässpray o förflytta mig mellan soffan o sängen (som e en transportsträcka på typ 1 meter)

o tack tv4! när ja va liten o bodde hemma brukade ja alltid ägna mina sjukdagar åt o ligga i soffan o kolla på flaschdance! o tro ni inte att ja vart lycklig när ja såg att dom visa den filmen på 4an ida..

http://www.familjeliv.se/Forum-4-51/m23436134.html

o så ha ja ägnat dan åt o läsa såna roliga trådar mwahahahahahahaaa

läsa om andra patetiska människor gör ju att mitt liv känns inte så misslyckat

http://www.youtube.com/watch?v=ruZQhRzV05o

sååå himla roligt! vidsel vs stugun.. ser vissa likheter mwahahahahahahaha

ja så tillbringar ja mina sjuka dagar

dagens visdomsord: "men om ja ringer kanske han vill ha mig.. ja menar ja kan ju ha messat fel nummer" hahahahahahahahhaahhahaahahahahahahhaah sååå kuuuul

Kommentarer
Postat av: Erik J

Stackar dej, det lät inge vidare med en sensommarförkylning:-(
Men ja antar att du är frisk å kry till helgen så det blir S-vall:-) För egen del är ja inte lika säker för gänget ja tänkte campa med tänkte eventuellt va kvar här i stan på crusing:-( Men ja är ju mer sugen på drakfestival, så vi får se närmare helgen!

2007-08-06 @ 20:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0