jag tror jag ska...

... varför säger alla så? jag menar de e väl bland de töntigaste uttryck som finns.. "jag tror ja ska ta o åka hem nu" eller "ja tror ja måste gå på toa".. ja menar, VET man inte om man måste på toa?
tror gör man om man e osäker på fakta.... jaja ganska meningslös debatt från min sida ja håller me...

men ännu töntigare e väl dom som ska envisas me o lägga in engelska uttryck i sina meningar (ja jag e rätt skyldig kom ja på nu.. så ja e skit töntig faktiskt..)

men men...

idag ha ja köpt en resväska, hur röd som helst..

image18

o ser ni ja ha packat allt ja behöver ;) hon e ju alldeles för söööt min kays


o idag ha ja äte godis så ja ha toook ont i min mage.. eller egentligen va d eigår ja åt för mycke godis.. idag åt j bara upp de ja inte åt igår (jag e ett mentalt fetto, teoretiskt sett borde ja väga typ 150 kg)
men dom här sura sakerna e svår o låta bli, de pirrar så härligt på tungan o sticks när de e såna sdär supersura.. så de e ju lite roligt o äta dom oxå.. men sliskigt..

imorse va ja o min kära jenny (nja så kära e vi väl inte egentligen) o bada... rätt knäpp kan man väl säga att vi e som fick för oss o gå o bada kl 7 på morronen.. men skönt va de.. kl 10 va vi hemma igen..

om 49 timmar sitter vi på planet!!!!!!!! tjohoo

o fatta att ja ha haft biljetterna här hemma en helv vecka utan o slarva bort dom.. ganska bra gjort av mig!

nä nu TROR jag att ja ska ut o greja lite.. må ju rensa i rabatten (1 tantpoäng till åt mig, min mentala ålder e just nu 74... o fet e ja oxå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0