Leeeeeeediiiiiiig

fatta va skönt, nu har ja jobbat klart för i sommar! tjohooooooo.. 3 veckors slappande väntar..

helgen inleddes me en biltur till sundsvall..

drakfestival i full gång...
 kollade på båtar

 shottades (kaffe o nån chokla likör me grädde.. såå gott)

 o drack öl så klart.. gott gott

  slappade lite innan...       .... vi drog ner på stan... party party...



 sen somna vi gott ;)

 fick en ny kompis oxå.

ja de sammanfattar väl helgen.. alla detaljer däremellan utelämnar jag...

så ska vi väl va lite djup igen... de här me ödet o kärlek har ja funderat på nu (igen).
alltså.. om det finns ett förutbestämt öde att man ska träffa den "rätta". o att de e förutbestämt att det finns just en människa för alla... hur stor e då sannolikheten att man sk hitta rätt på just den personen.. när de finns typ 6 miljarder människor i världen o leta bland? eller finns det flera "den rätta"?
o den sanna kärleken? finns den överhuvudtaget? ja menar.. om man hittar nån som man klarar av o leva med.. ska man inte nöja sig då? eller ska man leta tills man hittar den där himlastormande kärleken? o hur vet man om de e den rätta då?

jag tror att det inte finns nån som e utvald just för mig... men däremot att det finns människor som e utvalda att jag ska ha med i mitt liv.. såna som har betytt mycke o gjort vändningar i mitt liv o förändrat det på ett eller annat sätt (både bra o dåligt alltså) men vilken sorts relation man skapar med dessa inte är förutbestämt... hm.. va de nån som hängde med i de där?

nu ska ja simma upp ur djupet o gnälla lite igen.. PÅ CSN!! alltså.. jag hatar denna instutition... vad har dom för krav på sina anställningsintervjuer? "vill du ha ett arbete där du gör så lite som möjligt, svara snobbigt på frågor om nån undrar.. o svara helst inte alls i telefon, då e du välkommen me din anställningsansökan"

återkommer om varför ja e så less på dessa jävlar när ja orkar skriva mer om det... just nu e de morr morr...

o idag är det måndag, här får ni en måndagslåt av en av sveriges ABSOLUUUUT bästa grupper! nina rochelle, gotta love them

http://www.youtube.com/watch?v=UY2CGX3J4U0

Kommentarer
Postat av: Erik J

Jodå bra låt :-)

2007-08-13 @ 19:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0