nu e de bevisat

att jag är en Tant..

mina tantpoäng:
- ja tycker seriöst att allsång på skansen tillhör tv-veckans höjdpunkter
-idag har ja plockat blåbär o rödvinbär, igår va de hallon
- jag behöver inte ens kolla receptet när ja kokar rövinbärssaft
- jag kan alla låtarna i allsångshäftet utantill
- jag bor i ett hus med vita knutar med mina två katter

värsta tanten..

 
kaysa                          Zigge Ziggilurv

där e mina sötaste små bäbisar


igår va jag o camillorna o käka efter jobbet, suupeeeergoo pizza.. o go öl... o dyrt vin.. o trevligt sällskap
sen va vi tänkt o gå till villa kiosken o köpa glass o spana på volleybollspelare.. men vi hamna hos johan o fick öl o vin ist, sen va vi ner på kvarterskrogen.. suuperrolig kväll

nä nu e ja lite hungrig.. tror de blir te o macker nu



Kommentarer
Postat av: Stoffe

Det viste vi redan :D

2007-08-10 @ 09:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0