så har tvn kommit till min värld!

ja eller viasat då.. fatta, jag ha gått från o haft 3 kanaler till o ha... 33... fattar inte hur man ska hinna se på alla.. o va ska ja göra me dvdn nu då? inte hinner man väl både se på tv och hinna me o kolla på film oxå... herregud..

men nu jäklar ;)

o idag insåg ja att ja har problem... min resväska e trasig i blixtlåset.. måste hitta en ny inom 3 dar..

o idag ha dom kört me värsta coola maskinen här utanför.. röjt i dikena.. såg juj helfränt ut.. en sån maskin vil ja oxå köra.. såå frän!

o idag köpte ja en digitalkamera för 66 kr på tradera... låter ju på tok för billigt för o va sant.. men vi får väl se.. antingen får ja den toka toka billigt, eller så ha ja blivit blåst på 66 spänn (eller 120 då, med frakt) men de får ja väl leva med.. ska bli spännande..


o nu ha camilla löst mitt väskproblem inan ja ens hann skriva klart bloggen!

du e bra snäll du!

hörs

Kommentarer
Postat av: Camilla

=) som sagt, jag är snäll mot dom som är snälla mot mig...;) Du, snart åker vi...snart bara 2 dar kvar....snart alltså..hihi

2007-08-21 @ 22:59:10
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0