så va de me de!

ja då va kubbyran avklarad då :)

o hur de gick me de har vi valt att inte kommentera haha..

nä de gick inte så bra.. vart utslagna efter första gruppomgången.. MEN vi vann faktiskt en match mot dom som vann alltihopa förra gången, så vi väljer att anse att vi e bäst i alla fall haha.

en stor eloge till Pia som i sista minuten hoppade in i vårt lag (o när ja säger sista minuten så menar jag verkligen sista!) hon e bäst!

på kvällen vart de grillning o fest. sååå kul ja hade! mer sånt camilla!

sen hamna vi på harrys bland the party people.. hade tokroligt

söndan va värsta slapparkvällen..

nu e de 4 dar till turkiet..

o idag har jag o kaysa vart o plockat blåbär.. folk tror inte på mig när ja säger at kaysa e som en hund.. men de e sant, tar man me henne ut i skogen så följer hon efter mig hela tiden o går aldrig mer än 2 meter bort från mig. o om ja tappar bort henne nån sekund är det bara o ropa på hon så kommer hon på en gång. hon e sötast.. o hon älskar o va ute i skogen me mig.. passar ju bra de eftersom jag oxå älskar o va ute i skogen. vi hade så mysigt..

nä nu är de bär rensning som gäller igen (ja måste verkligen skaffa en ny hobby, nu ha ja sammanlagt 48 liter bär i min frys, hallon, blåbär o rödvinbär..de ryms verkligen inge mer)
men men, om 2 veckor börjar älgjakten.. då kanske ja ska undvika o krypa runt o blåbärssnåret, ja vill ju inte bli skjuten!

på återseende

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är verkligen en tant du=) men mest en blandning av tant o tjej eftersom du kubbar i ena sekunden o kokar saft i andra!

2007-08-20 @ 21:24:38
URL: http://tiaras.se
Postat av: emma

haha ja du sara, ja håller me.. ena sekunden metallica konsert o nästa allsång på skansen oxå, glöm inte de hihi ;)kom o hölsa på nån gång vettja så kan du få vinbärssaft o blåbärsmuffins ;)

2007-08-20 @ 22:45:20
Postat av: Sarah

Det skas jag abs göra!! när jag får iordning på vad som händer i höst, med jobbet. så jag kan planera lite!!

2007-08-21 @ 11:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0