Turkey!

dit ska jag o camilla.. om 11 dar!!!!!!! tjohoooooooo

det blev ite grekland, de blev turkiet alltså.. men sol som sol tänkte vi ;)
o billigt blev de!

idag har ja vart så där härigt ledig! vakna vid 7 tiden av sms, tjohoo fick ja en anledning o kliva upp o studsa.. sen låg ja i sängen o såg på morgontv o läste en bok. klev upp o satte på en tvätt maskin oxå.
vid 11 klev ja till o me upp ur sängen på riktigt.
sen va ja ner på stan o styrde upp de här me resan to turkey! fatta va brun o snygg vi kommer o bli.. o va kul vi ska ha!

värsta romantiska semestern ska vi på ;)

sen va vi på stan o gick på den där affären me flaskor o röda o blåa påsar o köpte lite till lördan.. då jäklar ska det kubbas.. vi ska vinna 10.000 i reskassa tänkte vi.

sen va vi hem till mig o planterade diverse partylåtar i camillas usb grej... värsta hi tech må ja säga.. så nu e poplådan laddad o. o så ha ja beställt sol till på lörda o.

sen va vi hem till mamma camilla huset o käka kebabrulle o spela lite kubb. sen åkte vi o käka glass..

sen kom ja hem igen o insåg att shit! nu måste ja ju återuppta den där beach 07 planen som ja övergett, ja ska ju fan visa mig i bikini i en vecka!!!!! (nääää ja ska ha kläder på mig litegrann emellan oxå, men bikini kommer va nummer ett i klädväg) så då va ja ju tvungen o ta en joggingtur.. så de va bara o slänga på sig hurtbraller o gympapjuks o springa min lilla runda.. problemet var bara att kaysa så gjärna ville följa me, hon kuta som en galning efter mig o flämtade som en gris (ja eller okej, katt då) o va ju helt förstörd.. men inte hade hon vett o vända hem inte.. hon älskar ju o följa me mig när ja ska åt de hållet (brukar springa längs grusvägen vid slalombacken o sen i skogen (o när jasäger brukar överdriver ja ju som vanligt.. men de har hänt OK? haha) oj shit nu blev de en parantes i parantesen igen) så hon följde alltså me.. så till slut va ja ju tvungen o sakta in o vänta på min suuupertrötta katt (o de e väl inte illa o ha mer kondis än katten) o lyfta Upp henne o gå tillbax hem me hon.. nästa gång ska ja se til att katterna e inne när ja springer så ja får nån joggingtur.


men iaf så har ja då ett mål nu. om 11 dar när ja sitter på planet på väg till turkland så ska ja va supervältränad a´la madonna  o snygg (eller ja snygg kanske vi ger upp hoppet om, plastkirurgi ingår kanske inte i träningsbiten?)

så nu ska det motioneras o leva på strikt diet i 11 dar.. hej o hå!

 så där ska det se ut!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jadu, va kul vi ska ha...å ja beach07 är återupptagen igen;) haha

2007-08-14 @ 23:41:12
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0