gott nytt år...

på måndag händer det... det blir 2008...

verkar som ja ska på fest i själevad efter jobbet.. men ja e inte så sugen..

jag har två nyårslöften..

1, är att ja ska inte snusa nånting på 2008.. går rätt bra.. snusar papper nu för tiden haha.. ser säkert fräscht ut o stoppa in papperstussar i munnen

2, är att ja ska bli av me mitt andra beroende... Mr X. man tycker ju att ja borde ha lärt mig efter 3 års hattane fram o tillbax att det kommer aldrig bli vi o jag kommer aldrig leva lycklig alla mina dar med honom.. och att han egentligen är en stor idiot som ja inte ens borde vara kompis med... men jag kan inte tycka han är en idiot.. för vad än jag säger, så betyder han väldigt mycket för mig, och vore det inte för honom så hade jag aldrig blivit frisk från.. ni vet.. de där som ja påstår att jag aldrig haft.. o jag hade förmodligen inte mått så bra som ja gör idag.. men jag måste bryta med han helt har jag bestämt.. för även om ja vill va hans vän, o tycker massa om han, så går det inte.. eftersom jag faktiskt har för mycke känslor för han (hör ni, jag erkänner att jag faktiskt har känslor, hon ha blivit mjuk på äldre dar emsan) det funkar inte att vara bara kompisar....

så mina nyårslöften är att bryta med mina två bästa vänner i livet, som stöttat mig o hjälpt mig genom så mycket.. snusen och Mr X .. tro om min nyårsafton känns vemodig då....

näe hörni.. nu ska ja jobba snart.. jobbar hela helgen :) tjohoooo ska bli kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0