lusselelle lusselelle

11 nätter före jul lalalalala

näe, ja fick inte se ett lucia tåg :(
ett riktigt alltså, ja såg ju det på tvn imorse.

men däremot fick ja fika lussefika med nettan! alltid lika roligt med henne :) fast ja tror ja kommer o drömma mardrömmar om leif gw persson inatt ;) hihi

imorrn åker ja te mitt hemland! orkade ju inte åka buss, så ja ringde lillebror o bad han komma o hämta mig... svar JA, ja e väldigt bortskämd :)

fredrik, kan du ta me dig madde o gå o käka kebab me mig imorrn kväll?.. ja e sugen på kebab på kebabcity juuu, o så e ja sugen på o va me dig, vill du va me mig? kan vi sitta o inte snusa ihop du o ja :)

nä nu ska jag.. packa de sista ja ska ha me mig.. läsa igenom va de e ja ska göra på seminariet imorrn.. o sova..

allt e fixat för moders kalas iaf.. nu äre bara o invänta

Kommentarer
Postat av: Fredrik med stort Y

du får väl ta o ringa mig då :P .... fast du har väl pratat med madd? hon e inte så tillgänlig när det gäller den stora staden längre ....

2007-12-14 @ 16:55:52
URL: http://www.area27.blogg.se
Postat av: Anette

Fanns Leffe med i din dröm??? Eller var det Fylking? Det var roligt att fira lucia med dig. Du vidgade mina vyer...lärde mig mkt om blondiner i "Bonden". Oj, nu låter detta lite lustigt men du förstår nog vad jag menar...kanske. Kram

2007-12-15 @ 23:37:52
Postat av: Sarah

men hur är det med emma??´
blir ju lite orolig när det inte bloggas ngt...

2007-12-23 @ 10:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0