emma goes blond

lite.. ha vart till frisörmakaren o klippit mig o blekt slingor.. snart blir ja en dum blondin, ska fundera på silikoninläggen nu oxå haha

ida ha ja vart ledig o knatat på stan (haltat på stan kanske e rättare sagt). o köpt såna där tråkiga saker som man bara måste ha.. som handdukar o lakan o wax o rakhyvlar o andra tråkiga saker.. me andra ord ha ja inte shoppat nåt onödigt.. nästan..

o jag ha kommit på de.. när ja gifter mig ska vi tatuera våra vigselringar.. vore ju coolt, då kan vi inte skilja oss hur gjärna vi än vill... ja jag vet att ja ha sagt att ja aldrig ska varken förlova eller gifta mig.. men med en sån ide så skulle ja göra de (haha för ringens skull asså inte personen i fråga)

o när vi skulle käka lunch va de så in i helskotta mycke folk överallt (har inte folk nå jobb o gå till)
ja föreslog att vi skulle betala en parkeringsplats en timme o ställa 3 stolar där o käka.. men siri o jonnie ville inte.. dom påstår att man inte får göra de.. men vadå sk man betala en parkeringsruta får man väl göra vad man vill me den.. ? eller? haha

jaja over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0