imorrn blire klippt!

ja mitt hår alltså, äntligen de va på tiden!

o idag såg ja manliga karlar.. köra cab e inte speciellt häftigt.. men köra nercabat i spöregn.. nu börjar vi snacka manlighet haha...


ska prova en ny frisör den här gången oxå (samma salong, men ny frisör, den gamla, som inte e så jättegammal men ändå, ha ju gått o fött barn så hon kan inte klippa, ska va barnledig, (o jäklar vilken lång parantes de här blir, är de syftningsfel o ha en parantes i parnatesen)) o näe parantesen har ingen dubbelhaka, de e 2 st slutparanteser..... jaja i vilket fall så ksa ja til en ny frisör, 100 spänn på att de blir samma vanlia visa, Frisör: hur länge sen va de du klippte dig sist? lilla jag: nja ja vet inte, kanske i maj eller nåt sånt (vilket naturligtvis e en ren lögn, ja vet ju mycket väl att de va den 16 februari, men de törs ja ju inte erkänna för då blir ju frisören arg på mig för man ska ju tydligen klippa sig var 6e vecka, men vem har råd me sån lyx? o även om ja hade råd skulle ja tycka de va onödigt)
sen kommer den vanliga frasen: OJ va tjockt hår du har! -jo jag vet, ja vill tunna ut de.. mycke mycke...
men vilken fin färg, e de din naturliga? -jepp jepp, sätt igång o klipp... sen ska ja sitta i frisör stolen i en timme o prata meningslösa saker om va ja jobbar me o varför då...
men jäklar va snygg ja kommer o va i håret.

Fyllesamtal... o den här gången e de inte från mig, men jag har fått såna inatt (eller inatt e väl kanske överdrivet, det första kom vist kl 21, men ja hade stängt av ljudet  så ja hörde inte... men 5 stycken hade minsann ringt mig, o alla hade pratat in medelanden på svararn.. tro om ja hade roligt imorse när ja låg o lyssna av dom...

nä nu ska ja käka risgrynsgröt, perfekt söndasmidda (i min värld så betyder inte söndasmidda att man äter lyxmat, de betyder att ja faktiskt ÄTER middag på söndagar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0