jag vill oxå gå på dejt!!

o va lite pirrig o nervös.. o fundera på vad ja ska ha på mig.. o må illa så fort ja tänker på det... o ha ångest när ja inser att ja inte har några kläder i garderoben som passar för tillfället.. o springa på stan o panikshoppa.. o hårdbanta för o gå ner minst 5 kg på 3 dar för o komma i kläderna ja köper... o sånt.... de låter ju så roligt (eller gör det verkligen det)

va evigheter sen ja va på riktig dejt nu ju (eller evigheter sen e ju en definitionsfråga.. o de e dejt oxå.. men ändå)

alla jag känner verkar ska gå på dejt nu närmsta dagarna... o ja e nog mest engagerad i de hela av alla... helst av allt vill ja följa med o sitta bredvid o titta på..

idag ha ja vart en så hemsk människa.. gått o vart smågrinig o irriterad på det mesta. vet inte varför då... kanske e vädret.. eller så e de bara o konstatera att ja e en liten bitterfitta.. hm...

men jag ha ju åtminstonde fått se på allsång på skansen! de e grejer de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0