köpa bh!

ja om ni killar tror att ni har de svårt ibland ska ni bara veta vad vi tösabitar måste gå igenom. efter jobbet idag va ja in till stora staden o spana. av en slump kom j på att nu jäklar måste ja ju använda mitt presentkort, så ja gick glatt in på T... o skulle spana in bhar.. o nu tillhör ju inte ja den skaran som satsar halva årsinkomsten på underkläder utan ja brukar ju glatt knata in på en viss affär med två bokstäver i förkortning, o hugga tag i första bästa i min storlek o betala o gå hem.
men nu hann ja knappt komma in i affären innan två expediter vänligt kom fram o med ett leende fråga "behöver du hjälp?" (fliiin) "nä nä ja bara tittar"..
till slut hittade ja då en snygg en bh som ja tänkte prova (ja på den här affärn tänker ja minsann prova, ska ja lägga ut en förmögenhet på ett litet tygstycke så ska det provas). så ja tog ju den storlek som ja normalt brukar ha, gick lugnt till provrummet.. men då blev ja stoppad av flinet o hon skulle genast "hjälpa" mig.. det skulle mätas o tas på mig från alla möjliga håll o kanter.. o när ja väl står i provrummet o speglar mig, så sliter flinet upp dörren o ska hjälpa mig. (o va skoj, publik av främmande människor e ju precis vad ja vill ha när ja e trött o less o egentligen bara skulle titta) o hjälpa mig innebar tydligen att hon ska stoppa in o greja o justera om den stackars bh:n.. sen kommer hon fram till att den här modellen är nog inte rätt för mig, utan hon "ska bara hämta en annan så jag får prova". nästa BH kommer in, med kommer flinet som tydligen tänker hjälpa mig o ta på (för knäppa en bh e ju tydligen inget jag lärt mig på mina 15 års erfarenhet av att ha bröst) efter mycket justerande så tittar jag in i spegeln igen, flinet (som fortfarande står kvar i provhytten) ler o tycker att den här passar ju perfekt.. medans ja står o väntar på att jenna jameson ska ringa o fråga vart hennes mest pushiga BH har tagit vägen (den sitter på mig).. flinet öppnar dörrn till provhytten o ropar till sin kollega, flin 2 att hon ska hämta "en av dom där nya modellerna som vi fick in igår i stl - -..." efter några sekunder kommer flin 2 in i provhytten med den nya bhn (hey vilket party de blev, kan vi inte ringa personalen i affärn breve oxå o fråga om dom oxå vill komma in i min provhytt.. för prova bhar med två främmande människor som tar mina bröst o rättar till e ju pecis vad ja alltid har drömt om) jaja jag tar på mig BH nr 3 o tittar i spegeln, flin 1 o 2 ler förnöjt o säger att den måååste du ha, passar perfekt o sitter sååå braaa!!....

1timma senare än jag tänkt går ja ut ur T-butiken med en påse i handen o 300 kronor fattigare (presentkortet räckte inte långt) o är numera ägare av en bh som skulle få både jenna o Pamela A o plocka ut sina sillisar o springa på T ist.. men hey, ja fick ju ett par trosor på köpet...

ja nog e mina nya underkläder snygga, men va jobbigt de va o handla dom.. o ja som inte ens ville ha nån hjälp.... trots att ja e nöjd me mitt inköp så väljer jag nog att gå på den billiga affären med två bokstäver ist o handla nästa gång.... jag e nog vääärldens tråkigaste kund

o om ni undrar så har jag forfarande inte köpt frimärket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0