livet i mera rosa

Jippi! Häromdan damp den ned i lådan. Nyaste numret av en viss tidskrift som lilla jag an nån anledning premunerar på (förstår faktiskt inte varför jag fortfarande gör det, står ju bara skit i den) vi kan ju kalla den ?Citronvodka, Cointreau o tranbärsjuice?. En undersökning hade iaf gjorts av läsarna (iof samma läsare som hävdar att Brad Pitt fortfarande skulle ha sexigaste rumpan i världen, så trovärdigheten e ju inte så hög) om förhållanden. Sammanfattningsvis kan ja berätta att 10% av alla som svarat har vart otrogna mot sina partners.. 15% visste om att deras partner hade vart otrogna? va ju lite spännande siffror tyckte jag.. vilket betyder att 100% av de som vart otrogna berättar för sina partners? och sen e de 50% till som e otrogna utan o veta om det? eller? Hmm.. (jaja de fattar väl jag också att de e olika som svarat olika.. men rätt ologiska siffror ändå)

 

Ja men vad är otrohet då? E ju nästa följdfråga.. speciellt i dagens samhälle.. där folk kan ägna sig åt telefonsex o cybersex o allt möjligt.. enligt min mening är otrohet när nåt har nåt att ha dåligt samvete över.. o då kan de va allt från hångel till tanken (nä man e väl inte otrogen vid tanken.. men man bör ju fundera på om man verkligen borde ha en partner om man tänker på andra)

 

O varför ägnar jag en hel blogg åt det här då? Jag vet faktiskt inte.. kanske för att jag vart så faschinerad av den spännande undersökningen i ? citronvodka, Cointreau, tranbärsjuice?.

 

För övrigt så har jag fått en ny parfym idag.. o trooo om ja luktar gott nu för tiden då.. ojoj, ja blir rakt kär i mig själv faktiskt..

 

Nä nu ska ja ägna min kväll åt motion.. 3 km joggingtur nästa?

 

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0