puh äntligen!

fatta va beronde man kan va av en liten grej. jag hade ju glömt mitt headset till mobilen hemma hos mor o far  i helgen.. så nu ha ja gått en HEL vecka utan... o alltså ja skojar inte, de ha vart  traumatiskt.. asså inte nog med att jag inte fått lyssna på radio eller musik när ja cyklat till o från jobbet (joo de e visst helt okej o cykla m lurar i örat, inte ett dugg trafikfarligt) jag har dessutom fått hålla i telefonen i HANDEN när ja pratat i telefon (de e förklaringen till att ja inte ringt så mycke till mina vänner i veckan, man får ju nästan träningsvärk haha)
men nu äntligen har aj fått tillbaka lurarna... så nu kan ja andas ut.. puh..

o nu e de snart dax för de bästa på hela månan.. betala räkningar.. wiiii va kul (ja jag är ironisk.. som fan) men ja e så nöjd över den här månadens lön så.. jag kommer ju ha pengar kvar på kontot när räkningarna e betalda! wiiioooo

och nu har ja bestämt mig, jag ska sluta snusa! jag har ju funderat på o göra de flera ggr, men har som inte kommit på nån bra anledning.. men nu har ja hittat en anledning! så nu jäklar

imorn är ja ledig, imorrn ska ja ta tag i saker o göra allt ja borde ha gjort igår.. typ städa, ringa bjästa o psyk inför praktiken o sånt.. MEN!!! idag köpte ja äntligen det där frimärket! minsann.. ibland händer det ;) hahaha

o idag ha ja o camilla vart ute i regnet.. först en störtskur.. o när vi precis torkat upp efter den o skulle cykla till själevad, tror ni inte himlen öppna sig igen.. men men, va ju kul o återuppleva minnen från gatufesten haha

nä nu ska ja ta o greja lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0