13 november

idag.

inte gjort så mycke, pluggat o pluggat..

har sutte o funderat på det här med puss o kram.. (näe helt rätt jag har verkligen inte så mycke vettigt o fundera på)

men alltså, om man pratar på msn, eller skriver sms eller pratar i telefon, o avslutar med "kram", eller "puss o kram", jag tycker folk i allmänhet gör de lite för lättvindligt.. dom ja skriver de till, de e ju folk ja skulle krama i verkligheten när ja avslutar mitt möte med dom.. som idag fick ja sms av en inte så jättenära kompis (en sån där plastmänniska på emmaspråk, sån man egentligeninte känner men har träffat tillräckligt för att ta sig tid o prata) o han avlutade vårt smsande (som egentligen handlade om ifall ja skulle dyka upp i helgen) med ja då ses vi, puss o kram.. i helvete heller att ja skulle krama o ännu mindre pussa på han om ja sprang på han på stan.. eller ännu värre, såna där jäkla muppar som internetraggar "hej va söt du är, puss". skulle dom människorna i verkliga livet gå fram till en färmmande människa o säga att dom e söta o ge dom en puss?

eller så äre ja som överreagerar bara för att ja e den mest okramiga människan som går i ett par skor.. ja vill ju int ens hålla mina pojkvänner i handen offentligt haha (ja o då kanke vi fick svaret på varför ja e singel... eller va ja nu räknas som)

egentligen kanske man inte bryr sig så hårt... men ja så ni vet, när ja skriver kram, då jävlar ska ni känna er privilgerade, för de e då int så många som får kramar av mig minsann.. bara mormor, hon e alltid garanterad en kram ;)

jaja skitsamma!

kram på er kära vänner o en lätt handskakning me er andra som oxå läser...

apropå de... 78 pers som läser min blogg, o ba sara o bifffen som kommenterar.. vilka e ni andra? nyfiken e ja

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag läser, men är inte såduktig påb att kommentera..;) MEN ja, jag håller med dig i ditt resonemang om kram,de tas nog lite för lätt på innebörden av vad krma innebär...

2007-11-13 @ 21:18:56
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Stoffe

brukar hållla till på avd 3 :P

2007-11-13 @ 22:18:35
Postat av: anette

Jag brukar ju kommentera...ibland med ju. Jag skriver oxå bara kram & puss till dem jag kan krama och pussa på då jag träffar dem.

2007-11-13 @ 22:54:15
Postat av: Madde

Jag läser alltid din blogg emma vill ju vara uppdaterad, men jag brukar aldrig kommentera :)

2007-11-14 @ 09:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0