älskade malin!

facebook e de bästa som hänt mig!

jag hittade ju igen min Malin! har sutte o surrat me henne hele kvällen nu, o gud va ja ha saknat henne! malin o ja lärde känna varann när ja gick i högstadiet, genom en annan kompis, o vi föll för varann direkt.. o vi har gått igenom så mycket tillsammans hon o jag, min första fylla, lappat ihop varann bnär våra hjärtan ha brustit, suttit på apberget o studerat fjortisar, vart på hårdrockskonserter, hängt me knuttegäng, bott ihop i 1 år, skrattat o gråtit ihop så många ggr.. o de finns ingen som kan mig så bra som hon.. som nu när vi inte ha pratat me varann på 3 år (hon flyttade till s-holm o ja te övik sen rann de ut i sanden) o vi har fortfarande samma connection, förstår varann o kan avsluta varandras meningar innan vi tänkt klart dem själva.... o så många minnen vi har.. å vad ja ha saknat henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0