ännu en dag...

har gått.... JuST i detta nu håller ja på o missar lars winnerbäck konserten i östersunds sporthall.. så jaaaaaa ja e jävligt sur.. hade ju biljett o hela skiten, men så skulle vi ha en viktig föreläsning, som inte min lärare tyckte ja skulle missa idag, för den va så viktig... så ja fick ju vackert skänka min biljett till min kusin vitamin..

ja va gjorde vi då? jo de där superviktiga de va tydligen o skriva upp mitt namn i en jävla grupp! hallå, ja har 51 skrivkunniga klasskompisar, ja lovar att nån jävel hade kunnat skriva mitt namn på den där jävla listan.. men men.. de e ju kul o missa min absolut största idol i hela världen för o närvara o skriva mitt namn.. så om nån tror ja e less nu så tror ni såååå fucking rätt...

jaja, nu ha vi då börjat Omvårdnad C - vetenskaplig teori o forskning... sååå spännande kurs.. eller nåt...

o jag har en hemlighet.. som bara ja o en till vet.. inte ens johanna törs ja erkänna den för.... jobbigt jobbigt..de e nog första gången i mitt liv ja ha hållt nåt hemligt för henne.. ni vet de finns ju alltid 3 versioner av sanning i det ja berättar om mig, 1, den riktiga sanningen, den ja bara berättar för johanna o daniel, 2, den ganska sanna sanningen, som ja berättar för mina närmaste vänner, men som ja ibland förfinar så de inte ska låta så hemskt.. o den 3e sanningen, den ja berättar för mamma o övriga världen..o den e ju ganska censurerad... men nu finns de en till sak..som ja itn ens kan berätta för johanna.. creepy...

idag ha ja vart o fikat me camillorna, dom tycker ja om, ha alltid lika skoj me dom :)

nä nu ska ja fortsätta lyssna på lasse W.. PÅ SKIVA, för live får ja då inte se han.... morr morr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0