Biffen e min idol



så här ser han ut, biff in action.

jag tyckte de va så imponerande at han lyckades skriva 3 kommentarer o glömma namnet VARJE gång hahah de va riktigt skoj, så då får man ett hedersomnämnande i bloggen ;)


Nu har jag fått tag på min barnmorska! ville bara att ni skulle veta de att den följetongen e slut nu. jag har fått mitt recept, så nu slipper ja bekymra mig om o få mensvärken greger =) jag skulle aldrig överleva utan p-piller.. får sån jäävulsk mensvärk när ja inte äter dom (så nu vet ni de, vare sig ni ville eller inte).


o nu e mitt arbete klart oxå! känns skönt ska ni veta

ida ha ja roat mig me o rensa avloppen... fatta va sjukt mycke hår o äckel de blir efter nån månad.. men lite skoj o spruta kaustiksoda.. haha


Kommentarer
Postat av: Biff

Hahaha, tackar :D

2007-11-05 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0