fy va ja e braaaa!!!

jag klarade tentan!!!!!!!!

fatta att detta innebär att jag har klarat min sista tenta på hela utbildningen!!!!! tjohooooooooo fan va ja e bra!!!

ja e så glad :)


så nu är det bara projektplan, C-uppsats o en praktik kvar, sen äre exaaaaameeeeeeen!!!!!!!!


fatta! jag ska bli SJUKSKÖTERSKA!!!!!!!

ja e såå himla happy, känns som att nu har ja klättrat o klättrat uppför ett tokhögt berg, o nu är det bara o åka kana nerför =)


o i helgen kommer min älskling johanna. va länge sen hon va här nu, saknar henne, vi ska ha så mysigt :)


o fredrik, den 15 dec kommer ja till sverige ;)

Kommentarer
Postat av: Anette

Grattis!!!!!!!!! Härligt att tentan gick vägen! Och c-uppsatsen kommer att gå som en dans för dig. Njut!

2007-11-20 @ 19:48:06
Postat av: Sarah

Grattis!!!
Fan så skönt!!!
Nu är du snart nära!!

2007-11-20 @ 20:31:07
Postat av: Madde

Grattis gumman, skönt att du klarade tentan =) kramar

2007-11-21 @ 09:07:27
Postat av: biff

Grattis! :)

2007-11-21 @ 09:51:58
Postat av: Fredrik med stort Y

grattis :D .... fan vad gött men det e ju typ länge dit

2007-11-21 @ 11:27:28
URL: http://www.area27.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0