nu är den slut

i fredas kom min älskling! de va så länge sen sist! nog för att vi pratar i telefon flera timmar om dan, men de räcker som inte ;)

iaf, så hämta hon upp mig downtown o vi va på bolaget o sen va vi o hanlda o greja, skulle på max oxå, men vi svängde fel o hamna i domsjö haha så kan de gå.. så de blev pizza ist..

sen va vi då ut på krogen en sväng, träffa åselebor o johanna blev uppraggad av en karl som skulle sälja sin snöslunga till hon.. haha grejer de.. men int ville hon ha han e, så hon följde me mig hem ist ;)
men jäklar vilken hunk en av åseleborna va hihi

på lördan va vi o bada! o jäklar va kul e e o åke ruschkana, o fort gåre...
sen va vi o shoppa värsta läckra klänningen...

fast de vart en rätt tidig kväll på lördan.. ingen ville ju va me oss.. jag hade tre vänner som partybackup, den ena va i fjällen, den andra toffla o den tredje hade hjärnskakning.. haha hjärnskakningen va den enda godtagbara ursäkten...

ida åkte hon.. o nu e ja så mätt... ja äter aldrig så mycke o ofta som när ja e me johanna tror ja... uurk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0