o hur gick tentan då?

ja de kan man ju fråga sig.... återstår o se... men de finns hopp om livet!

men nu till dagens stora bekymmer!

VEM I HELVETE SLÄPPTE UT PER GESSLE I HÖSTMÖRKRET????

jag hatar karljäveln o hoppas han slutar göra musik omedelbums! jag ha ju lärt mig o leva med att på våren (eller rättare sagt från februari) att så fort solen börjar lysa så blir alla radiokanaler helt urflippad o ska spela hans jävla musik nonstopp till september.. alla låtar han nånsin gjort, med gyllene tider o sin jäkla son of a plumber o allat va de nu e.. men från september till januari ska de faktiskt vara gessle-fritt.. de e min rätt som medborgare.. men nu ha karljäveln vart så fräck att han ha släppt en skiva som fortfarande ges ut singlar på, nu ända in i nov fortsätter dom spela skiten... o så sitt folk o skickar låtjävlarna till mig, o.. o nynnar på dom.. man kan ju tro att de e sommar... men gessle på vintern e lika fel som skoteroverall på beachen... me dont like!! at all!!

o nu vill ja bara tillägga innan ja får en massa påhopp, Ja, jag tycker han e en extremt bra artist som lyckats göra sommarhits VARJE år i 25 år.. de ska gudarna veta att såna popmakare som honom finns e inte många av o kommer förmodligen aldrig att finnas, som lyckas få varenda svenska o tralla på en totalt meningslös text inte bara den sommarn, utan flera år framöver.... MEN ja tycker han e så gryyymt dålig, skitmusik..

tralalalalala skulle vilja tänka en underbar tanke lalalalalalala

jaja skit samma, nu ska ja stoppa huvet i sanden!

PS: jo de finns en artist ja e mer allergisk mot än per gessle... Martin Stenmark.. han ha ju aldrig ens vart bra?

Kommentarer
Postat av: Stoffe

våra diskutioner om stenmark är ju klassiska

2007-11-08 @ 16:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0