Sollefteå!

nu är det oundvikligt.. jag har klarat mig undan i 5 terminer.. men v 4 så kommer ja inte undan längre... jag ska göra min sista praktik i 8 veckor på ortopeden i sollefteå!!!!

tjohoooooooooo... eller kanske inte..

hade så ont i magen igår när ja fick veta det.. alltså nog kan ja överleva solle... men va faaan ska ja göra av mina bäbisar (läs katter) i 8 v?? de e ju skitlång tid...

fast camilla sa ida att hon skulle fundera på om hon ville va kattvakt.. de vore superduper toppen.. för ja vet verkligen inte va ja ska göra annars.. hemma hos mor o far kan dom ju som inte bo pga  vissa omständigheter... så katterna måste på kollo...

så sarah.. bara så du vet.. mellan v 4 o v 12 kommer du få ta många fikapauser me lill-emma i solle

Kommentarer
Postat av: Camilla

Om inget händer så kan jag nog va kattevakt åt dina små sötisar...=) Bara jag får tebakts min lägenhet så, men de tror jag nog..hihi
tack för idag, de må vi göra om...Kram

2007-11-14 @ 22:38:36
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: sarah

wohooooo!!!äntligen hehe :)!!!
vilken avd är det ortopeden är på??
det kommer jag abs vilja göra!! hur ska du bo o sånt??

2007-11-15 @ 15:55:48
URL: http://tiaras.blogg.se
Postat av: Stoffe

ska nog hjälpa till jag med..med slle alltsåp

2007-11-15 @ 16:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0