bingolotto

det blev ett till blogginlägg på en gång när ja lix höll på.
jag e fortfarande för bakis för att orka städa o diska (fast ja ha plockat ihop lite.. så de  e inte jättekatastrof än)
så ja besluta mig för att ge mig ut på bingolottsjakt.
bingolotto e nämligen en jättebra bakisaktivitet, man behöver som bara sitta o glo o kryssa lite här o där.. så de e va ja ska ägna mig åt.

nu va de då typ ett år sen ja spelade bingolotto sist.. o tro om de ha blivit avvancerat då?

först så får man inte se lottnumret, utan de ska man skrapa fram.. o sen så måste man riva av en sån där perforering för att få fram själva bingorutorna.. ojoj ni fattar väl att de kommer o bli en krävande kväll..
hur klarar tanter o farbrödar på typ 80 år av o spela detta egentligen? märkligt..

jaja nu ska ja fundera på om ja kanske ska ta o diska lite iaf.. bara för den goda sakens skull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0