bondejakt o teleundersökningar

ida ringde en sån där nisse som gör marknadsundersökningar.. o den här gången skulle minsann emsan berätta om sin lokala miljöperspektiv o blabla...
ja e faschinerad av såna där undersökningar... den tog 20 min, o de va typ en halv miljon frågor i stil med, Hur nöjd är du med din kommuns satsning på miljön, trafiksäkerhet, buller blablabla på en skala mellan 1-10?

o ja svarade tålmodigt på frågorna (haha ja satte 7or o 8or på alla frågor.. ja tror ja blev genomskådad på slutet eftersom han fråga, "sätter du en 7a eller 8a där?")

men asså..  va gör dom me alla undersökningar egentligen? vem orkar gå igenom dom? jaja kul att ja fick hjälpa denna stackars kille iaf... de va ju rätt underhållande o svara på dumma frågor...

o så ha ja såklart kollat på "bonde söker fru".. o seriöst? är det seriöst? har verkligen den där fredrik fått så många brudar att skriva till han? eller har tv4 tagit med honom för o göra narr av han? ojojoj.. va ska man säga... ja sitt iof o skrattar åt stackarn hela tiden.. men.. ja..

när ska tv4 göra ett program om mig då? "emsan söker lastbilschaffis.. eller skogshuggare.. eller skogsmaskinsförare.. eller, emsan tar de hon får" kan det heta....

o varför berättade ingen för mig att man kunde skriva ett mail till carl-petter o få va me i tv.. ja vill ju bo på hans gård ju.. den va fin...

o veeet ni??!!?
på lörda ska FEEJK (!!!!) spela på parken här i övik!! fatta va coolt.. (för er som inte e inbitna stugubor o därav kanske aldrig hört talas om feejk så e de ett band som kommer från stugun, ja gick i högstadiet me dom allehopa o do började spela när ja gick i 7an.. så hela min högstadie period så spela dom på alla discon o sånt på ungdomsgården... så ja tror ja ska dit o känna mig som 14 igen!

jag ha ferrari-dejtat igår o idag föresten ;)
men ja ha även vaknat upp o glammat av mig lite..

jaja kyss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Anette

När du börjar läsa metodkursen inför C-uppsatsen så får du svaret på vad de gör med alla undersökningar. Du kommer att få SÅÅÅÅÅÅÅ roligt!

2007-10-25 @ 15:34:41
Postat av: Fredrik med stort Y

haha feejk!? haha emma om du ska dit!!! jag känner typ dom grabbaran :D...... fixade en jacka åt dom när som spelade i åre och partade med dom på yran :P ....

så hälsa dom från mig :D

2007-10-25 @ 21:17:29
URL: http://www.area27.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0