fredag...

äre nog kanske idag...

idag ha ja bakat. och jag ha använt: fil, mjöl, salt, jäst, solrosfrön, linfrön, morötter, olivolja och vetegroddar.
10 poäng till den som kan gissa vad jag bakade...

vart på stan med min sonja idag oxå. såg ett par aapsnygga skor/stövletter på DNA...men 499... de vill ju inte ja betala..hm får se om ja knatar ner på stan o köper dom imorrn...




kolla snöö på marken.. emma jublar..


image34

emma i provhytten.... snygg top va?


imorrn ska ja till anna-carin på infl ferre.. skoj skoj, camilla, får ja låna din väst igen? jag ha ju glömt o lämna tillbax den... får ja använda den?

veckans bästa citat:
"förlåt att jag inte hört av mig, men det ha vart lite mycke nu..*paus*.. eller, nä ja ha faktiskt skitit i det, men ja tänkte, ja ringer nu"


hej hopp nu är de helg

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi, ja du få låna västen:) hoppas du får en skoj kväll.höres=) Kram

2007-10-13 @ 18:53:40
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0