kanelbullens dag

 

ida ha man äte bulle för ida är de kanelbullens dag tjohoo







va på stan ida o shoppa me camilla.. eller nu ljuger ja ju faktiskt, för ja shoppade ingenting... jag hade tänkt o köpa mig ett par jeans.. men nu är de så här att de finns inte ett enda par jeans som passar min kropp! de e helt sjukt, byxor kan ja köpa, för stl 38 e lixom god fit.. men när d kommer till jeans.. de funkar inte.. antingen e min rumpa o lår  för fet.. o hittar ja ett par som går över rumpan o låren, ja då e dom ju alldeles för stora i midjan.. alltså återsåtr ju att köpa ett par med låg midja, eftersom man e bredare längre ner o då borde ju de funka.. men då när ja ha krånglat mig över rumpan o låren me jeanshelvetena, då e ju midjan alldeles för låg, så då får ja ju värsta valrossvalkarna där min mage hänger ut... o då ser ja ju ut som en blandning mellan en stoppad korv o en valross... o hur snyggt är det?
o efter att ha gått in i alla affärer där dom säljer "riktiga" jeans (alltså märkes, kvalite jeans) då gjorde ja ett sista försök på HM. men då vart ja ju bara sur. fatta att den STÖRSTA  stl dom hade på jeansen va 26".. asså fatta, 26.. de e ju typ stl 34-36... de måste väl finnas fler än jag i denna världen som kräver åtminstonde 28-29? för såååå fet e ja inte... o nu pratar ja inte bara om dom jeansmodeller ja ville ha, utan av ALLA jeans inne på hm!!!! jaja, nog för att de kan va utplockat.. eller att dom hade fler i lagret av större storlekar.. men ja vart så sur o inte hitta ja nån expedit o fråga så ja sket i det.. nu jäklar ska de bli hårdbantning o tokträning.. ska jobba bort min feta rumpa o valrosslåren, så ja kan köpa mig nå jävla jeans nån jävla gång.. (oj va ja svär mycke idag.. f´låt).

sen va vi som sagt o åt kanelbullar.. ganska goda :) hm... kanske ja borde ha låtit bli o äta kanelbullar me tanke på va ja nyss skrev... men som sagt, e de kanelbullens dag så e de.. oavsett valrosslår.. men hädanefter blire kålsoppa i 2 veckor framöver!

pusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0