Min nya bästis!

alltså.. helt underbart bra sak! jag brukar sällan eller aldrig beställa såna där "prova på för 0:- o bind upp dig på livstid" grejer.. men så fick ja ett mail av en kompis som tipsa om den här:

http://www.efi.se/product.cfm?path=1,6,17

o ja tänkte, ja va fan, ja kan väl testa, 39 spänn ha ja väl råd o slänga ut.. o de va ju rätt tydligt hur man skulle göra för att säga upp beställningen.. så ja fyllde i den där prova på grejen o tänkte att ja undra va de e för skitgrej.... men asså brudar.. idag fick ja den.. o ja säger bara ojojojojoj... jag lovar, den håller allt va den lovar..  rakar bort varenda litet strå o man behöver inget rakgel, eftersom det lixom är inbyggt i rakhyveln.. o man blir slät efteråt o behöver inte nån tvål o tvätta efteråt heller... o de bästa, man kan göra det i duschen (vilket e skitkrångligt o göra med vanlig hyvel o rakgel, eftersom duschvattnet som rinner då sköljer av rakgelen på benet så man måste använda 40 ggr så mycket gel.. o eftersom ja ofta har för brått när ja ska raka mig så orkar ja aldrig först raka o sen duscha.. men nu kan ja alltså raka medans ja duschar... o benen blev suuuupersläta.. o hyveln e perfekt formad så den kommer åt överallt (bikinilinjen ni vet, trixigt o få den slät o inte stickig) o så mjuk o len man blev av den där inbyggda aloe vera tvålen oxå...

ja ni.. sååååå fruktansvärt bra grej... ja e kär!

så alla ni brudar som e less på gilette (som iof funkar hyffsat, men e fan snordyra hyvlar + rakgel) o vill prova nåt så underbart... kom igen, fyll i o testa, ja lovar att ni inte ångrar er...

igår va ja o käka på max me lill-stoffe... max e gott men så mätt man blir.. e nog fortfarande mätt sen igår

o ja må säga att ja e så duktig.. jag har aldrig i mitt liv tyckt att jogga e kul.. asså ja tyck om o spela fotboll o innebandy o sånt.. så de e inte springa ja tyck e tråkigt.. men o bara tomjogga, ja tyck de e så jobbigt.. de brukar alltid sluta me att ja joggar typ 200 meter sen går ja resten... men nu har ja i 2 veckor vart duktig o joggat 3 km (!!!!! hela dom 3 km utan o stanna eller gå alltså!!!!!) 3-4 ggr i veckan i 3 veckor.... ja känner mig så sjukt duktig!

nä nu ska ja lägga mig i soffan o smeka mina sjukt lena ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0