ojoj de va svettigt!

nord-irland kvitterade o spela 1-1 mot sweden ida. chippen vart söndersparkad, zlatan spelade fotboll! nåt vi inte sett i svenska landslaget på länge, han brukar ha vart så mesig när han e hemma o spelar.. kung i italien men halvdan i svenska.. men ikväll så jäklar.. o mellberg fick till ett fint ett mål.. men ajaj att dom förstörde chippen...

jaja så sammanfattat fick vi ingen biljet till EM ikväll...

o ja ha äte äpple... men ja satte en bit i halsen när nordirland sköt sitt 1-1 mål.. o nu kännse som ja ha kvar äppelbiten.. så nu jäklar måste prinsen komma fort!! annars blire som för snövit o ja må sova i 100 år innan han hittar mig.. o de ha ja faktiskt inte id med.. vem ska ta hand om mina katter då om ja ba sover?? så.. kom and kiss me då!

ja..så ni vet om ja inte hör av mig på ett tag så äre för ja ligg o sover för den därjäkla äppelbiten...

haha o vet ni, ja tror ja va trött i söndas när ja börja på min nya p-pillerkarta, för ja satte dit torsdasremsan ist för o börja me en söndag... så idag har ja alltså sönda på min p-piller karta... hur ska denna månad gå som.. ja som int ens kommer ihåg o ta pillrena på rätt dag som de e redan..spännande spännande.. föresten e de sista kartan ja e inne på nu... eftersom min barnmorska inte e så tillgänglig så verkar de omöjligt o få nytt recpet...

jaja

ten four som M skulle sagt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0