Pacman

måste ju va tidernas roligaste spel!
jag är pacman-beroende.. skit i WOW o andra konstiga dataspel, pacman is tha shit! såå kul, ha just sutte en timme o spelat pacman.. lite läskigt när dom färgade små sakerna kommer o biter mig i näsan.. iiiih!

imorrn ska ja åka till bjästa o leka doktor :) tjohoooo (ja eller sjuksköterskestudent då.. men ja kan inte riktigt se nån skillnad)

så alla ni som hör till bjästa vc kan väl stuka tån ellr så, så ja kan få linda om er ;)

om nån har en tokbra ide på 50 års present till en mor så kan ni ju bomba kommentarerna.. känns som j måste börja fundera på detta snart...

va på stan idag oxå o köpte frimärken.. o de va faktiskt inte så lätt.. de finns inga frimärken nånstans.. på hemköp va dom tokslut, på turkkiosken hade dom inga alls, på akademibokhandeln va dom oxå slut.. så ja gick på OK, för ja skulle ändå dit o köpa punkteringsfixargrejs så ja kan laga min punkterade cykel.. o på ok hade dom minsann.. men tror ni dom hade nån punkteringsgrejs då? näää.. asså i min värld e de mackar som ska ha sånt.. men icke.. jaja de blir spännande de här me cyleln.. nån gång innan snön kommer ska ja väl fixa den...

O nu har johan kommit hem från stockholm oxå! så ni vet :) så nu har ja nån o prata me på kvällskvisten igen!! 
tjohooooo, welcome back to norrland, där vi ha isbjörnar på gatorna ;)

nä tro om ja ska spela lite mera pacman innan ja går o sover.. ja må ju slå mitt high score på 18500... tralalala 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0