rosa band!

jag hoppas ju att alla har köpt sig ett rosa band nu! bröstcancerforskningen behöver massa pengar, så ni som har gjort det bravo! o ni som inte gjort det, skäms, gå genast o köp er minst ett!

idag ha ja köpt rosa toapapper, de stod att en krona gavs till rosa band insamlingen, så nu ha ja skänkt en krona till till rosa bandet. o så ha ja 5 band här.. så 101 kr. duktig jag
o fint papper va de oxå.. de va ju roooosaaa.. o allt som e rosa e fint :)

i bjästa är de roligt  o va ska ni veta

image29


ungefär så roligt  ;) haha (fast så ni vet va inte de där en bild från min praktik)



men hörrni.. ni må ju kommentera mina blogginlägg.. så ja vet om nån läser.. annars så e ju jag ett träd i skogen...
ni vet de där trädet som faller, o om ingen är där o lyssnar, hörs de då att trädet faller? jag känner mig som trädet i skogen.... så nu går bloggen i strejk om ja inte får några kommentarer

*sätter mig på en bänk o strejkvaktar på obestämd tid*



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag ha köpt ett rosa band, fast bara ett....men jag vet inte vars jag har de någonstans så jag måste nog köpa mig ett nytt imorrn eller nå...;)
Jag läser din blogg, just so you know!
Kram vännen å tack för senast=)

2007-10-10 @ 22:55:34
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag brukar faktiskt kommentera din blogg*surar* du inte min ;D
men har inte köpt rosa band.. *skäms*

2007-10-10 @ 23:07:22
Postat av: Stoffe

jag läser också blogg! måste ju hålla koll på tant...
jaså? de har slutat festa på VC i Bjästa:P

2007-10-11 @ 06:02:34
Postat av: Biffebiff

Hmpf! Hota folk till att kommentera :)

Och nåt rosa band har jag nog inte, skulle ju bli mobbad av pojkarna på jobbet om jag går runt med rosa band.
För man måste ju använda dom om man köper dom

Och för övrigt så verkar den där bilden bekant... ;)

2007-10-11 @ 16:15:01
Postat av: Fredrik med stort Y

meh emma lilla komentera!? if sig vet jag att det e kul med komentarer så du får en av mig :P

rosabandet? nää e en såndär super man som tycker att det förstör min image ^^
men man kanske ska köpa en i smyg

2007-10-11 @ 16:49:47
URL: http://www.area27.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0