sänd detta

är det bara jag i hela världen som hatar dessa kedjesms, mail o allt va de nu är?
typ: idag är stora kramdagen, sänd en kram till dina 200 närmsta vänner blablabla

o ännu värre: blablabla om du inte sänder den här till 10 pers kommer du få otur i 10 år...

hur snällt är de då? o ge mig otur i 10 år bara för att ja inte vill terra mina vänner.. o så tror man varje gång man får sms att de e nån som tycker om mig.. o så e de bara nåt sånt skit.. blää

föresten har ja hittat mitt humör, det låg nog i sängen, ida när j vakna va ja så där go o gla igen :)

o ja hitta en jättefin klänning/top va man nu vill.. den ska ja ha på lörda..

o vet ni, snart fyller min mamma 50 år :) oj va gammal hon blir då!

nä nu ska ja leka vidare på facebook. jag ha nog fattat poängen med denna sida nu... samla så många vänner som möjligt innan man dör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0