tacos!

igår va en bra dag.. fast ganska stressig. min tidsplan va inte den bästa, jag jobbade mellan 7-12, sen skulle ja hem o tokstäda. för vi skulle ju ha tjejmidda igår kl 18 va de bestämt.. så en stessad emma kommer hem (eftersom nån j**a idiot ha snott min cykel så va ja ju tvungen o gå hem, så ja va inte hemma förrn typ kvart i ett).

städandet gick väl bra, sen va de o åka o tokköpa grejerna till tacosen. kvart i sex hade ja hackat o all sånt klart så då hoppade ja in i duschen.. så fram till dess va lite stressig dag.. men sen vart kvällen perfa! go mat, skojsiga brudar, o vi spelade "så det kan låta". så de sjungs en hel del. o jag e fortffarande obesegrad! tjohoo

malin

Camilla S 

 hanna o camilla W


wiiiiiiiii



sen va vi en sväng på olles.
skoj värre!

o om nån e sugen på köttfärs så finns de i överflöd i min ky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0