Umeå!

jaG har aldrig i hela mitt liv vart i umeå! men nu har ja det. det kom förbi en daniel imorse o fråga om vi skulle åka till umeå, o ja som sagt så länge att ja vill se det. så nu jäklar ha ja vart där.
de va lite skoj! fast inte shoppa ja nåt.. fanns inte så mycke ja ville ha.. men kul o va där ju..
o så va vi på JULA oxå.. o där shoppa ja mig en eltandborste... fast den funka inte.. jävla jula..men det följde med en bruksanvisning.. o ja ha suttit o skrattat som fan åt den..



Bruksanvisning för elektrisk tandborste modell CTB06

OBS! studera bruksanvisningen noggrant innan du använder produkten.

1, Blöt borsthuvudet med vatten innan du sätter på tandkräm. placera sedan borsthuvudet i munnen och tryck på ON för att sätta igång tandborsten. Tryck på OFF för att göra en paus eller stänga av tandborsten.

2, borsta tänderna minst 2 min varje gång.

3, vi rekomenderar att du byter tandborsthuvud var tredje månad.


hahahaha ja menar seriöst, behöver man en bruksanvisning till detta? o de som va roligast va ju citatet: "obs, läs igenom bruksanvisningen noggrant innan du använder produkten"
ja de vore ju dumt om man råkar borsta fötterna eller nåt.. hahaha

ikväll blir de bio...skojs (ja jag dissar pokerkvällen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0