Facebook!

det måste ju va världens mest överskattade sida nånsin? eller?

de e ju iof kul att jag hittat massa gamla kompisar som ja inte ha pratat me på 100 år, o kul att dom fortfarande minns mig.. då blir ja ju glad..

men alla dessa knasiga funktioner.. why oh why? fast ja ha iaf ett akvarium.. o de tycker ja e kul =)

annars så flyter de mesta på.. praktik o praktik, o bilkörning o uppsats skrivande.. de e mitt liv just nu..

f.ö så har ja klippt mig idag.. o ja e så fin i håret! jag hatar verkligen mitt hår när de e toktjockt o faller precis som de vill.. ja vill att de ska ligga ner o hålla sig i styr! (jaja västa I-landsproblemet, i know)

ett annat i-landsproblem ja har.. de e mina p-piller.. fatta va jobbigt de e o komma ihåg dom.. tror ja sk ringa hemtjänsten o be dom dela upp dom  i dosett o komma hem till mig en gång om dan o ge mig så ja verkligen komer ihåg dom ALLA dagar haha...
kanske ska börja ta dom en gång i månan allehop o hoppas de hjälper.. fast ja ha hört att kondomer e säkrare än piller... kanske ja ska börja äta en kondom om dagen... o appropå de så må ja ringa vårdcentralen snarast för nu ha ja bara 2 kartor kvar av pillren så ja måste ha ett nytt recept (varför ja nu anser att ja behöver p-piller, jag använder mig ju tydligen av avhållsamhet som prevmedel just nu.... öööken)
föresten de va internationella klamydiadagen igår! så ni vet... undra hur man ska fira den som? hm...

jaja nu borde ja snart gå o lägga mig innan ja skriver nåt mer meningslöst =)

puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Facebook är ju kul.. det roligaste är ju att ingen fattar ngt men alla tror dom gör det ändå =)

2007-09-19 @ 23:00:40
Postat av: emma

hm.. ja de har du rätt i.. förresten så ha ja komme på va "poke" verkligen e till för nu, om man har inställingen så inte alla kan se ens presentation, o pokear nån, då kan den man pokeat se ens presentation

2007-09-20 @ 20:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0