helt ur funktion

är jag..  min kalender tog slut i mitten på augusti o jag ha inte hunnit (okej, orkat) skaffa en ny.. o ja e helt totalt handikappad.. jag har 1000 postit lappar som ligger lösa överallt me saker ja ka komma ihåg o tider.. o de känns som ja ha noll koll... så imorgon efter praktiken så mååste ja ner på stan o leta en ny, det här funkar verkligen inte..

o jag ha lyckats få en reva i mina favvojeans, så nu kommer dom o läggas i garderoben på hyllan "saker som aldrig används men inte ha hjärta o kasta". känns så sorgligt.. må skaffa nya jeans snart (jo jag ha fler.. ,men inga lika sköna som dessa) o appropå jeans.. måste förhandla med camilla nu o se när mina byxor ja köpte ska flytta in i min garderob.. dom e på kollo i gullänget just nu.. ;)

o jag ha så fruktansvärt ont i magen just nu.. kan då bero på att ja ha äte konstant i flera dar..

nu har då sista året på sjuksköterske utbildningen börjat... tjohoo, 2 terminer kvar.. nedräkning har börjat.. kände mig grymt omotiverad i måndas när ja givk till skolan.. börja i en helt ny klass där ja känner ingen.. kändes som ja började 1an i lågstadiet o ville helst ha mamma som höll mig i handen.. men de gick bra, sofia går ju i min klass upptäckte ja, så ja kände mig genast mycke tryggare... men motivationen saknas fortfarande... undra om ja verkligen vill bli sjuksköterska? jag tror det... eller jag vet det... men efter vad som hände i höstas (eller det hände väl under ett års period, men de braka löst helt i höstas) ha ja mest ångest inför o gå i skolan... men men.. bara o bita ihop heter de väl... men ja känner illamåendet komma.. undrar om de e psykiskt eller fysiskt...

fick mina csn pengar förresten igår.. så här snabb har väl aldrig dom vart.. så ja ska inte klaga en sekund på den nu...

nä nu orkar ja inte skriva nå mer flum flum....
nu ska ja sätta mig o leta igenom alla papper efter läkemedelsräkningspapper... ska ju ha tenta i de snart.. va över ett år sen ja läste läkemedelsräkning... ojojoj....

Meraba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0