såna där jobbiga frågor igen

Vad har du på dig just nu?
mysbyxor o ett vitt linne o en munkjacka (sexig som fan)

Värsta känslan?
ångest

Bästa känslan?

veta att ja gjort nåt bra 


Din första tanke när du vaknar?

blääää ja vill soooova meeeer

Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Whos da man - Zlatan

Har du någonsin varit kär?
Japp


Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

Tavlor

 Vad har du under sängen?

massa lådor me saker, för dom ryms inte i mitt pytte pytte förråd  

 Ser på?
dataskärmen just nu då... 


 Lyssnar på?

lars winnerbäck just nu

 Skriv nått smart!

Nåt smart!

Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

hm.. klurigt de hära.. kanske påven.. ha hört att de inte e så många som får träffa han, så de vore ju kul

Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

"ok då vet ja, hörs, puss"

 Vad vill du bli när du blir stor?

Sjuksköterska! i juni blir ja stor :D

Hur skulle dina vänner beskriva dig?

glad, spontan, energisk 


Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

oj.... man kan väl inte välja ett.. vet inte vet inte

Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

lastbilsrally! finns det? får man va med? 


Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

ja rent fysiskt så kan man väl leva me bara en njure så ni kan väl få den.. men annars tycker ja väl att naveln e rätt onödig så här efter födseln.. den borde ju växa igen.. ta mitt vänsterknä oxå när ni lix håll på.. de håller ju iaf bara på o krånglar

Vilken kroppsdel är du mest nöjd över?
mina armar

Vilken superhjältekraft vill du ha?

ja vill kunna förflytta mig supersnabbt mellan platser.. o ifall ja får en snygg cape a´la superman så vill ja kunna flyga oxå

Vad är du beroende av?

snus och headset. vet ni hur jobbigt de e o måsta hålla i en telefonlur?

Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

min tandborste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0