ajajajajaj

ja kära vänner, nu ha hon gjort de igen.. det hon gör varje år lilla emman.
när jag gick i 1an på gymnasiet så blev ja sparkad på mitt knä under en match. knäet gick sönder o emma fick hoppa på kryckor i en månad. 3 veckor efter jag slutat me kryckorna va ja ut o gjorde en dum fyllegrej som sluta med att jag föll 3 meter ner på cementplattor (ap-berget alltså, ni som e från STAN) o slog sönder samma knä igen, åter till kryckorna, den gången hade ja ba kryckorna i 1 vecka så  de va rätt lindrigt. men sen varte sommar igen, några månader senare, och då spela vi på gräs i regnet o de va snorhalt o ja halka o slog sönder knäet igen. efter de så vart aldrig mitt knä jättebra igen. nu behövs de inte mycke ansträgning för att ja ska få skitont i knäet.. o varenda jäkla år så glömmer ja som bort att de absolut värstas jag kan göra me mitt knä, de e o jogga på asfalt, o nu ha ja gjort de igen.. o nu sitt ja här o ha så jäääääääkla ont i mitt knä så dee skitsynd om mig faktiskt..

o bara så alla vet så skyller ajg ALLT på den där torskhatande jäkeln i badmössa ;) hihi för om han nånsin hade gått me på o gå ut på promenader me mig, då hade ja ju inte vart ut o joggat varje kväll, o då hade ja inte sprungit på asfalt, o då hade ja ju inte haft så ont i benet heller =D

nähä nu ska ja minsann fortsätta äta apelsiner, ida e ja på hugget på dom där läskiga frukterna :)

pussssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0