Är de bra med mig?

näe, de e fan inte bra nu.. ingenting e bra nu..


här kommer updaten:

Lördan började väldigt bra. vi hade bestämt att vi skulle sitta hemme hos mig o spela spel o ha allmänt roligt o gå på krogen. följde me nettan oxå o fika me sonja på stan på dan. o kvällen va jätterolig, allt va bara fint.. sen träffa ja J på krogen, o de ha väl vart lite upp o ner me oss senaste veckan.. som i fredas när han ba ställde in middan utan förvarning.. eller som när han helt plötsligt sent på kvällen kommit på att "han bara måååste hem o kan absolut inte stanna o sova me jag" men men, shit happens ha ja tänkt, ja utom i fredas då, för då vart ja sur.. men iaf så träffa ja han ute o ja följde me han hem o sov.. men från kl 3 på natten så börja hans telefon o pipa flera ggr, sms alltså.. o jag vet, man FÅR inte läsa andras sms, men nu är det så att jag är en hemsk människa som dessutom e väldigt nyfiken på vem som messar min grabb kl 3 på natten, o han sov, så jag läste... o de va inte så rolig läsning.. "hej snygging, saknar dig, vi hade så mysigt sist ;)".. o då vart ja ju tokarg o såklart kände ja mig tvungen o läsa hela hans inkorg... o då framkom de ju rätt tydligt att han de senaste 3(!!!!!!) veckorna har haft en annan brud, hon som skrev messet, som han träffat och k****at runt med... men tro inte att de va nog så, dessutom fanns ytterligare en brud som han oxå träffat senaste veckan.. ja d gäller ju o ligga i, han ha haft fullt schema karlhelvetet.

så en väldigt väldigt arg, inte supernykter, o absolut inte klädd för långa promenader tog sina saker o knallade hem till ås i en rasande fart kl 4 på morgonen.. för att sedan upptäcka att jag inte har några nycklar!!!!!!
kallt va de, sur va jag, mitt i natten o inte en människa som svarade i telefon, vilket jag iof kunde förstå, för alla låg väl o sov där.. till slut, kl 6 på morgonen (eller 7 då, beror väl på om man ställt om klockan eller inte) så hitta jag en  som vaknade av mobilen o erbjöd mig en sovplats.. o tro mig.. det va inte mitt första hands val av sovplats

så min helg va inte så bra.. den va rätt katastrofal, fast den började så bra.. o ja e less o arg på hela världen.. varför e allt så orättvist? varför kan inte jag nån enda gång träffa nån som faktiskt är snäll o håller sig till mig? är jag verkligen så hemsk människa? att alla tröttnar på mig efter nå månader o måste hitta nån ny? jag menar.. de e ju inte första gången de händer.. inte andra heller.. vi snackar om ALLA mina pojkvänner jag nånsin haft, det finns inte en enda trogen karl i hela sverige.. eller jo de finns de kanske, men ja ha då fan aldrig träffat nån..
fast skit samma, för nu ska ja aldrig mer gå utanför dörrn
tur jag skriver c-uppsats.. då behöv ja inte gå utanför dörrn heller.. igår o idag ha ja gjort ett försök.. o tror ni inte att ja ha lyckats träffa J precis överallt.. först igår på willys, hallå, han ha väl för fan aldrig handlat på willys? han bor ju för fan breve ica, va han då tvungen o åka på willys just när ja råka va där.. sen idag, möter jag honom när jag korsade busstation när ja skulle på skolan o plugga, o sen lyckas ja springa in i han en gång till när ja va på väg hem.. seriöst, stan e fan inte så liten, o han bor ju på andra sidan av den dessutom, måste han då va där ja e..
nä nu blire husarrest feram til sommarn för emsan...

o om jag nånsin får för mig att jag skulle ens tänka tanken på att överväga o prata med nån av manligt kön igen, då kan ni väl stoppa mig i tid? snälla!

äh, nu tar jag en paus från mänskligheten på obestämd tid.
ha de!

Kommentarer
Postat av: Anette

Nä...fy fan för karlar som gör så. Förstår att du är arg o ledsen. Tycker att du skall ställa honom mot väggen och be han förklara!!!
När var det du sprang runt utan nycklar? Du kunde ju ha ringt mig... om det var på lördagen!!!

Ta hand om dig! KRAM

2008-04-02 @ 11:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0