de e nu!!

de e nu mina kära vänner ni ska stoppa mig!

kommer ni ihåg va ja sa sist, om ja nånsin får för mig att ha nåt som helst samröre med en karl igen i hela mitt liv så ska ni stoppa mig..

så dooo it! stoppa mig.. NU snart äre för sent...

jag har hittat min drömprins!
- han e snygg
- han e trevlig
- han e LIKA gammal som mig (ja lika gammal, nu e vi gamla)
- vi har samma intressen
- han  inte heller nån som bara vill ha one nights utan kanske hitta nån man kan tänka sig leva med
- vi har samma humor (o de e svårt o hitta nån me lika knasig humor som jag, se bara förra inlägget haha)
- han kan laga mat
- o städa
- o tycker om katter
- o har ett välbetalt jobb
- o snygg bil
- o snygg MC

så stoppa mig då!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Går inte att stoppa dig emma;) måste kyssa många grodor vettu så kör på *s*

2008-04-17 @ 13:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0