euueee

jaha så äre :)

alltså lilla stina o lilla fredrik, nu va de ju så att östersund va ju inte ens med som alternativ, de va ju som sundsvall eller övik vi prata om ju ;)

o så måse ja ju då ge er alla förklaringen på lill-stinas kommentarer. johan som hon tjatar om, de e hennes brorsa (stajna e min gamla poolers hemifrån jamtland, vi ha la känt varann sen sundsvall brann ungefär)
och jag o johan lovade varann en gång i tiden (när vi va 15? 16 kanske..) att när vi fyll 30, om vi båda e singel då, då ska vi gifta oss me varann.. vi sa då aldrig vem av oss vi mena skulle va 30.. johan e 2 år äldre än mig haha..så endera ha vi 4 år på oss, eller 2.. hm..

jag ha iof även lovat min bög-kompis jonas (ja vadå, ha inte alla en egen bögkompis?) att ja ska gifta mig me han oxå när ja blir 30, om vi båda e singlar.. ja de gäll ju o ha backups.. o som de verkar så kommer ja bli very busy när ja blir 30.. sen ha ja ju daniel då, han o ja ska gifta oss när vi blir 80 (jag tror de e min 80 års dag som gäll) haha ifall jonas o johan dör ifrån mig så ha ja ju en plan =)

jaja så där fick ni förklaringen  på min kära stajnas tjat om johan ;)

pussen!

Kommentarer
Postat av: Stajna

vi ha nog kännt varann längre, sen dinosaurierna gick omkring, men emma tyckte inte om mig från början, sen såg hon min snygga brorsa o då dög jag :P hahaha

slut opp me övik nu o kom heim!

2008-04-21 @ 22:56:35
Postat av: Fredrik med stort Y

Emma östersund ligger ju mitt mellan S-vall o ö-vik så detså

föresten har jag med gjort ett samma lika löfte med en tjej kompis när vi fyller 30 :D

2008-04-22 @ 17:56:08
URL: http://www.area27.blogg.se
Postat av: emma

nähä du lilla freddan, då ha man minsann kört vilse om man hamnar i östersund om man va på väg te sundsvall från övik :P

men du fredrik, kan inte du o ja ha ett löfte oxå, när vi fyll 50, då gör vi slut me dom vi gifte oss me vid 30 o tar varann? ja menar vi må ju skapa intriger ;) haha

2008-04-22 @ 21:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0