helg nu igen

Shit va den här helgen gick fort.. o kul va den.. lite..

Lördan inleddes med o jobba aset av mig mellan 7-16.. sjukt mycket o göra.. sen va de bara hem o duscha, jag o C2 skulle käka middag. Slutade med att vi hamna på fest hos hennes pojkväns polare.. o så vips hade vi fått fribiljetter till statt, eller schlagerbaren eller coverclub eller va fan stället nu ha bestämt sig för o heta.. o så där måttligt nöjd med de så tog ja väl min biljett o gick med på o dra dit.. schlager e ju inte min musik.. så nja.. men jaja de va väl kul J

 

Förfesten hade ju iaf ALLT en förfest ska ha, massa folk, fint väder, massa alkohol o dricka (kanske lite för mycket) en gitarr o allsång (låter man emsan sjunga lite så håller hon sig på gott humör lääänge).

 

O sen fick ja minsann sjunga karaoke o danse massa också ute på krogen.. de gillas :D

 

Bäst va iaf sista dansen, när ja o Jo (inte joel, han heter ju dumjäveln, en ny jo) försökte få lite romance stämning, med en camilla o bengan dansandes precis bredvid oss, o högt kommenterade varenda rörelse vi gjorde haha de va skoj de

bengis e min idol!

 

Så sammanfattningsvis så hade ja kul i helgen J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0