jo men visst

jo du fredrik min kära vän, favvosystern din ha blivit värsta hurtbullen o e ute o joggar o ränner o spelar fotboll o innebandy, de e nästan så ja ska bli elitidrottare när ja blir stor :)

för övrigt har jag idag skrivit på ett avtal som förbinder mig att bo i övik till döden skiljer oss åt.. eller vänta.. 14 september va de visst.. men de e väl typ samma sak...

jag ha fått en stalker oxå.. eller så e de jag som e stalkern, jag vet inte haha.. men jag o carolinn ha ju typ flyttat in på biblan nu när vi skriver vår c-upps. o de e en stackars kille (rätt läcker sån oxå) som dyker upp precis hela tiden överallt.. samma tider som vi kommer till biblan kommer han oxå, o går vi på trekanten o fikar kan ni ge er tusan på att han sitt där oxå, han e överallt jämt.. o de börjar bli lite roligt, för nu ser vi ju han precis överallt så vi börjar ju fnissa som värsta fjortarna när vi ser han haha, så han tror nog att vi e tokkär i han båda två.. hihi

på freda fyller jag år!!! vill bara notera det ifall nån skulle ha missat det ;)

så mellan kl 14-17 e de tårtbjuppande i emma-palatsen på lörda, kom o ät :)
(såg du där biffen, nu sa jag en tid)

hej o puss allehopa nu ska ja käka ett äpple o känna mig nyttig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0