kanske e enklare än så

de kanske inte har em sommartidsomställningen att göra att ja e så förbannat trött jämt.. de kan ju ha o göra med att ja pluggar 100% ocj jobbar 75%.. jag ha inget liv ha ja insett.. men vem behöv ett sånt.. int ja e Superglad

ja som sagt ha ja jobbat idag en sväng efter o ha sutte o analyserat o klassificerat en bunt vetenskapliga artiklar till vår c-uppsats.. vi e inne i en fas nu dör vi gör saker, har ingen aning om vad men vi hoppas vi gör rätt.. typ..

såg att ja lyckats ringa dumjävel igår oxå.. jävla knapplås på telefon o inte slå på automatiskt då.. så han ha smsat typ 700 sms (ok ja överdriver, de va kanske bara 3 då) "åh gumman va kul o höra från dig" (vaddå höra från de va ju inte så at vi prata, min telefon ringde) saknar dig kan vi inte ses? (nä de kan vi inte, för du e en dumjävel) puss o kram (eller hur, skit på dig)
hör ni där hur ja tänker, ja e inte alls så där snäll o söt som ja verkar, ja e bitter o cynisk haha..

jag ha fått nya grannar oxå.. o dom verkar ju normala.. eller? ja fick skjuts hem från jobbet idag, så när ja klev ur bilen utanför mitt hus ser ja hur dom håll på o tapetserar i deras fönster, o genast kommer 3 grabbar fram till fönstret o helt odiskret stirrar ner på mig.. sen inann ja ha hunnit säga hej då till hon som skjutsa hem mig o gått fram till min dörr kommer 2 av grabbarna utrusande o springer fram till mig o säger "hej, vi ville bara hälsa" sen försvann dom lika fort som dom kom.. eeh.. jaha? hahaha underhållande va de iaf.. o nej dom va inte 14 år, mer 25 typ Superglad

spännande värre va...

nä kanske man ska sluta skriva en massa skit o ägna sig åt vettigare saker.. typ glo på tv haha

kram o hej


Kommentarer
Postat av: Sarah

du får iiinte ta till baka han emma!! lova!!
han vill bara hitta på ngn ursäkt för att kontakta dig.Inte ens om du måste vara nunna i 1år får du ta han tillbaka! så det så ;P

2008-04-09 @ 10:13:41
Postat av: Fredrik med stort Y

Emma ta dig till sans du kan ju inte motionera, Du kan ju Muskler!!!!!!

Hmm det på fredag sa du hmmm hade jag haft k-kortet
hade jag kommit och ätitupp tårtan din :D

2008-04-09 @ 17:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0