kul kul

ja va säger man, ödet har ju en jäääävligt rolig humor må ja säga jääävligt rolig

jaha, här satt jag för en månad sen o valde mellan o jobba i övik eller sundsvall

sundsvall erbjöd alltså högrel lön (2000 mer hade ja fått där) jag fick i princip vlja avdelning  vart ja ville vara, o en större stad me större patientklientel..
men nä ja väljer väl o bo kvar i övik, för här ja ha ju min kära pojkvän, o de e ju lite trevligt o bo här..

jaha här sitt ja nu då, utan den där pojkvännen, för han va då inte mycke o hänga i julgranen eftersom han knulla me halva stan..
o nu har jag bokstavligen sprungit på väääärldens snyggaste underbaraste finaste karl.. o vart tror ni han bor då? i SUNDSVALL så klart

jaja va ska man säga, om gud finns e han ju jävligt rolig.. näääääääääää


äh tur ja ha katten :)

Kommentarer
Postat av: Stoffe

surt sa räven

2008-04-20 @ 19:30:47
URL: http://www.stoffevikstrom.blogg.se
Postat av: sarah

hahaha..förlåt men kan inte låta bli att skratta lite.. det händer ju alltid dig sånt här *s* (alltså om nya killen o svall.. inte elakt menat) men kanske lika bra ändå?att du jobbar kvar i övik o pussas i sundsvall?

2008-04-20 @ 20:06:02
Postat av: Fredrik med stort Y

Emma flytta till östersund ..... fast jag kanske ska flytta härifårn .... men endå flytta hit igen! då återställs balansen det vet du!!! :D

2008-04-20 @ 20:22:11
Postat av: Stajna

som den stora Y fredrik sa: flytt hem emma! de e du o johan som gäll, tro inte du kommer undan ditt öde bara för att du e där o fjantar på i övik hahaha ;)

för övrigt, instämmer me sarah oxå.. de sak va du för o lyckas me såna där saker.. ditt liv e lite som en film, man tänker: äh sånt där händer ju inte.. men fan, dig händer de ;)"

2008-04-20 @ 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0