lite roar barn, emma roar sig själv

haha heter man emma o har väldigt lite o göra på kvällarna, då kan man roa sig me o läsa sina vänners personliga meddelanden, o skapa värsta dialogerna, de här blir nog ett avsnitt till andra avenyn tror ja
Snott från er allehop på min msn-lista, obs, alla kommentarer kommer från dom som är inne på min kontaktlista just nu, o dom e snodd rakt av i tur o ordning uppifrån o ner..
redo? shakespeare, here i come:


dialog 1
- kan man åka skidor i åre?
- mari kvar i umeå ikväll
- beslutsångest..tacka ja eller nej, det är frågan

dialog 2
- skit c-uppsats
- hmmmmm...
- vad att göra
- work
- bara 2 timmar kvar nu
- ingen pappa på en hel månad

dialog 3
- sluta fråga hur ja mår, för ja mår precis som vanligt
- so long and thanks for the fish

dialog 4 (den här va klurig o komma på när den skulle sluta, så de vart resten av alla kommentarer, funka de me, verkar iof som mina huvudrollsinnehavare e lite dementa o pratar om olika saker)
- snart är det vår igen
- jag städar
- nu blir det plugg
- älskar malin
- trött
- jag är den tuffaste killen i göteborg
- nu kryper han
- snart sommar!!
- nytt kök införskaffat

haha får väl se va ni skriv för roligt på era PM imorrn, kankse kommer en uppföljare

Kommentarer
Postat av: Stajna

hahahaha du e sjuuuk emma! kom hem te jämtland ska vi nog se till att du inte ha så där tråkigt på kvällarna ;P
o föresten, hälsa den som undra om åre att jo de går fint, dom ha preppat backan me massa snö :)

o en fråga till, äre mange som e tuffast i göteborg?

2008-04-17 @ 00:15:16
Postat av: le biff

jo det gick nog att åka skidor. jag höll mig till groggen ist ;)

2008-04-21 @ 16:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0