maskingevär

Jag är ett maskingevär!

så ni vet.

slår man upp emma  i ett engelskt lexikon så står de "emma= feminint namn, eller förkortning för Machinegun, emma, maskingevär"

så nu vet ja varifrån ja får mina aggressioner.. ja e ju ett gevär.. pang pang!!!

googlar man på mitt namn får man upp 25000 träffar.. fast alla handlar inte om jag

jaja, nu ha ja nyss komme hem från jobbet.. nu ska ja städa.. kl e 22.23.. får man dammsuga nu? hm.. kanske inte.. jaja men de kan ja gö imorrn.. då jobbar ja bara till 20.. ska försöka förhandla me caroinn att vi inte ska uppsatsa oss längre än till 12.. så ja hinn baka lite kakor mellan skola o jobb...

pusselipuss på eeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0