min födelsedag

nu ska ja berätta kära vänner hur min helg ha vart.
det började i fredas me o ha handledning om vår kära bäbis c-upps. sen gick ja hem o dekorerade värsta fina smörgåstårtan :)



sen kom mamma o pappa o jim o robin med paket o fikade. jag fick pengar, en elvisp (mycket bra o ha när man gör marängtårtor konstaterade ja i torsdas haha) o en marilyn monroe väska.. o så lite annat. av pelle o jennie fick ja precis vad ja hade önskat mig, jag sa att ja ville ha nåt rosa så blir de bra. o de fick ja.
4 rosa disktrasor
1 rosa microfiberduk
1 rosa penna + en rosa överstrykningspenna
1 rosa bunt post-it lappar
1 rosa block
1 kg rosa godisar

haha humor de.

sen på kvällen va vi ut o åt i själevad, matcompaniet, supergott.

jaha lördan då?
jo börja fint. dannyboy va först o komma o smaka tårta, fick både aftonbladet o expressen med bilagor av han ;) haha. sen kom C2, o biff o helen o johan o åt tårta.
sen vare ba o förbereda sig för kvällen. o camilla lockade håret på mig, värsta söta ja vart då

  


image102

fick ju även ett hockeyspel då som ni ser ;P haha

jaha kvällen då?
jo först åkte vi ner på harrys. insåg att där va inte en människa. så då gick vi på statt..  o insåg att där fanns alla.. inklusive alla över 50. så efter o ha sjunge några låtar kareoke o gjort bort oss allmänt mycke gick vi tillbax till harrys.. då hade de komme lite folk, så ja o camilla (övrigt sällskap hade vi slarvat bort på statt) röjde loss lite på dansgolvet.. o så fick vi ett par småpojkar efter oss.. o när ja säg småpojkar, då menar ja småpojkar.. 20 år, den ena hade nyss gjort lumpen haha.. o vi försökte på vänligaste sättet att bli av med dom.. men vart vi än gick så dök dom upp bakom oss.. ojojoj

men attans va kul e va hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0